Klacht: Levertijd gordijnen

op 25 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Op 6 mei heb ik 2 verschillende artikelen, losse gordijnstof en 2 keer zogezegde fopgordijnen (in between van beide 1 meter) op maat gemaakt besteld. Losse stof zou meteen leverbaar zijn en de in between zou binnen 10 dagen thuis bezorgd worden. I kan begrijpen dat ze de losse stof gelijk met de op maat gordijnen mee zouden sturen. Nu, inmiddels 20 dagen geleden nog niets. Ook geen mail over een geplande levertijd. Eergisteren een mail naar de klantenservice gestuurd, een geautomatiseerde mail terug dat het zeker 5 werkdagen gaat duren voordat mijn mail in behandeling genomen wordt. Zit ik straks dus zomaar een maand zonder gordijnen. 10 dagen was beloofd. Gamma, dit is zeer slechte service!

Wanneer de gordijnen binnen 5 dagen thuis bezorgd zijn en ze klanten niet langer valse beloftes doen. Dit kan niet!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DiBl