Klacht: Levertijd en nalatigheid personeel

ChiA op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ongelooflijk hoe UPS met klanten omgaat. Vrijdag zou een pakketje bij mij bezorgd worden. Ondanks dat wij thuis waren kreeg ik een sms dat dat niet het geval was en mijn pakket de volgende werkdag geleverd werd. Gezien ik hem die zaterdag nodig had contact gezocht met klantenservice, de man die ik die middag sprak beloofde mij dat als het pakket naar een pickup point gebracht werd ik hem DIE MIDDAG op kon halen. Vrijdag 1700 nog geen bericht ontvangen dus maar weer bellen… Die meneer vertelde mij dat wat die middag was beloofd helemaal niet kon. Vervolgens is er een bericht gestuurd naar het distributie centrum met de vraag of mijn pakket z.s.m. geleverd kon worden (met de hoop zaterdag, maar waarschijnlijk maandag). Maandag nog niks gehoord dus maar weer gebeld. dit keer niet zo’n nette man aan de telefoon die erg geïrriteerd over kwam. Deze meneer vertelde mij dat mijn pakket pas dinsdag op het pickup point zou liggen en liet het over komen alsof deze hele situatie mijn schuld was.

Het liefst mijn pakket vandaag nog geleverd (maar waarschijnlijk niet te doen). In ieder geval een stevig gesprek met de de bezorger, eerste meneer en de laatste over gemaakte afspraken nakomen en klantvriendelijkheid.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Chinouk, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact zie ik dat u geen tracking nummer heeft gestuurd. Zou u mij die kunnen sturen? Dan kan ik kijken wat wij vanuit ons kant kunnen doen. Ik wil u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant. We werken eraan om de klanten service beter te krijgen. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak. Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 15:22 geantwoord

Beste Chinouk,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door ChiA