Klacht: Levertijd dressoir

op 07 maart 2016 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

21 december 2015 hebben wij een Fabrizi 220 – wit dressoir besteld bij Meubella. Levertijd was 6 tot 8 weken. 22 februari gebeld om te vragen wanneer het dressoir zou worden bezorgd. Wij kregen als mededeling dat het dressoir onderweg was. .2 maart en 4 maart nogmaals gebeld met Meubella met de vraag waar het dressoir blijft. Afgelopen vrijdag (4 maart) kregen we een mail dat het dressoir MOGELIJK nu pas over twee weken zal worden bezorgd. Dus nog geen zekerheid! Het probleem is dat wij ondertussen wel alles hebben uitgepakt en dat de verhuiswagen is besteld om het oude dressoir op te halen. Wij zijn zeker niet te spreken over de toezeggingen die door Meubella zijn gedaan. We hebben het gevoel dat we behoorlijk aan het lijntje worden gehouden!

Als binnen nu en 5 dagen het dressoir geleverd gaat worden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:51 geantwoord

Het benodigde dressoir is inmiddels enige tijd geleden verzonden naar de klant. Klant heeft tevens een compensatie gekregen voor het ontstane ongemak. De klacht is nu in zijn geheel opgelost en de klant kan het product gebruiken. We wensen de klant nog veel plezier met de bestelling toe en hopen dat de klant helemaal tevreden is met het product.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Schenk