Klacht: Levertijd blijkt het dubbele te zijn (4 ipv 2 weken)

op 26 april 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik heb 15 april jl. met de KPN klantenservice gebeld en tijdens dit gesprek mijn KPN compleet pakket uitgebreid met internet + interactieve televisie. Sinds anderhalf jaar ben ik klant van KPN, (voorheen HI) maar tot nog toe alleen wat mobiele telefonie betreft.
Nu is mij aan de telefoon gezegd dat zij TWEE weken nodig hadden om de aansluiting te maken en dat zou betekenen dat mijn verbinding 29, uiterst 30 april zou moeten werken.
Vandaag heb ik het pakket met de router etc. ontvangen, maar de gratis monteur die het aan zou moeten sluiten was nergens te bekennen. Vandaar dat ik de klantenservice opnieuw heb gebeld om een afspraak te maken voor het installeren van de router etc. Nu hoor ik vandaag aan de telefoon dat ik 1) pas internet heb vanaf 10 mei, en dat ik 2) voor die datum geen afspraak met de monteur kan maken, pas vanaf de 10e van mei.
Als ik dit had geweten, had ik elders een bundel afgesloten, want ik vind het niet netjes dat je een heel andere datum v aansluiting geeft dan deze in werkelijkheid is (nagenoeg twee keer de levertijd zoals vantevoren aangegeven)

Ik zou heel graag een snellere aansluiting ontvangen (ik wil er immers per direct voor betalen, graag zelfs) en als dit niet lukt, annuleer ik mogelijk het hele pakket. Ik werk vanuit huis dus het is voor mij echt een must om internet tot mijn beschikking te hebben.
Ik heb meerdere keren (in een maand!) GB's van mobiel internet erbij gekocht à €7,50 p.s. En dat wordt me nu toch echt te gek.
Ik hoop dat dit zo opgelost kan worden..

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian91