Klacht: levertijd

op 14 september 2018 over Studystore in de categorie Boeken

Ik bestelde op Studystore mijn boeken in verwachting dat de boeken zsm geleverd zouden worden. Ik heb de boeken vorige week besteld en ze zijn er nog steeds niet. Erg jammer aangezien ik nu dus niks voor school kan doen.

Als er een toelichting wordt gegeven waarom de boeken er zo lang over doen, aangezien ik ze achteraf gezien beter bij bol.com had kunnen bestellen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 14 september 2018 om 13:49 geantwoord

Beste Wiesje,
Dank je wel voor je bericht en excuses dat we niet alle boeken snel konden leveren. Helaas hebben we niet altijd alle boeken op voorraad en zeker begin september fluctueert de voorraad enorm. Van de door jou bestelde 3 boeken is er inmiddels 1 verzonden (Ethiek de basis). Het boek Talentenwijzer is gisteren weer binnen gekomen dus ik verwacht dat dit boek ook een dezer dagen verzonden wordt. Het derde boek, Basisboek recht kan ieder moment weer op voorraad komen en zal dan ook worden verzonden. Excuses voor het ongemak. ^Marlous

Heeft op 14 september 2018 om 13:56 geantwoord

Dit is niet conform aangegeven leverdatum. Kan ik de bestelling van het boek basisrecht met teruggave geld annuleren?

Alle klachten die gemeld zijn door WiesjeTenBrink