Klacht: Levertijd

op 30 augustus 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste mevrouw Vos, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u al drie weken op uw bestelde boxspring wacht. Dit is niet de klantservice die wij willen zien. Onze excuses hiervoor. Kunt u aangeven bij welke winkel u de boxspring besteld heeft? Als het een online bestelling is geweest, wilt u dan uw ordernummer toesturen? Met deze informatie helpen wij u graag verder. Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Bojin

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 06 september 2018 om 11:52 geantwoord

Beste mevrouw Vos,

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken.

Erg vervelend om te horen dat uw bestelde boxspring niet tijdig geleverd kon worden. Zoals wij eerder hebben aangegeven is dit niet de klantenservice die u van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Gelukkig heeft u uw bestelling geannuleerd en bij onze vestiging in Waalwijk een nieuwe boxspring gekocht. Wij wensen u veel plezier ermee.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Hendrik-Jan

Alle klachten die gemeld zijn door xsnnvsx