Klacht: Levertijd.

op 03 mei 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Het leveren van 6 Eetkamerstoelen in Week 18, wordt door jullie zonder kontakt gewoon doorgeschoven naar week 22. Eerder probeerden wij al kontakt te zoeken over het leveren maar kreeg geen kontakt. Nu vanmorgen kontakt gezocht en konden mij geen heldere verklaring geven waarom het vertraagd is. Zelfs niet wie de leverancier is van de stoelen en waar ze vandaan komen? Of mogen wij niet weten zeker??
Hoe moeilijk is het om 6 Eetkamerstoelen te leveren? En nog wel binnen 3 maanden? Werd vanmorgen gezegd tegen mij eind mei en daar hou ik jullie ook aan bij deze en dan wens ik ook geen levertijd met jullie transportbedrijf qua inplannen van een maand ofzo!!!

Dat jullie je houden aan de levertermijn en een reactie van jullie verneem hou hoe jullie dit oplossen.
Enig persoonlijk kontakt oftewel service te noemen.
Ik verneem graag een reactie van jullie, order D11BZ7

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 04 mei 2017 om 09:50 geantwoord

Beste Martin en Bianca,

Wat vervelend dat de levertijd vertraagd is, ik kan me voorstellen dat u de stoelen graag wenst te hebben. Wij betreuren het uiteraard ook dat wij niet in de afgesproken week komen leveren. Ik heb navraag gedaan wat de reden is van de vertraging. De reden is dat er bij de leverancier vele bestellingen binnen zijn gekomen en dat heeft voor vertraging gezorgd met het uitleveren. Helaas is het niet mogelijk om eerder te leveren. Excuses hiervoor. Zodra wij de stoelen binnen hebben zullen wij contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Bianca