Klacht: levertijd

op 08 september 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op 26 februari 2016 heb ik in filiaal Eindhoven een meubelset bestaand uit salontafel, eetkamertafel en tv-dressoir (alles in compleet wit!) besteld. De levertijd was ca. 6 weken. We zouden het tweede week van april krijgen. Na lang wachten kregen wij het pas op 9 JUNI binnen, ik herhaal 9 JUNI!!!
Dat is 2 maanden later dan afgesproken. Tot onze verbazing waren de meubels ook nog eens VERKEERD!!! Hoewel op het factuur duidelijk COMPLEET WIT stond, zijn deze meubels in de verkeerde kleur aangeleverd. Heb ze niet laten uitpakken en de bezorgers teruggestuurd. We werden een poosje later geinformeerd dat we in de week van 19 september de meubels zouden ontvangen. Wij blij dat we NA 6 MAANDEN onze meubels krijgen. Wordt er nogmaals gebeld met het bericht dat ze nog niet weten wanneer het binnen is. WAT EEN BELACHELIJKE SERVICE!!!!!!

WANNEER IK MIJN MEUBELS KRIJG NATUURLIJK! Ik ga het totale bedrag zoals afgesproken ook absoluut niet betalen! Kom maar met een vriendenprijs.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Beste Yavuz, Wat vervelend dat de juiste meubelen nog niet geleverd zijn. Ik heb even in de order gekeken, maar de levertijd is nog niet bekend. Mijn collega's van de klantenservice nemen contact op zodra dit bekend is. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Yavuz12