Klacht: Levertijd 1-2 werkdagen is ondertussen al dik 2 weken, Mediamarkt doet niets

op 08 april 2013 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

23 maart heb ik een tablet besteld met 1-2 werkdagen levertijd. Na herhaaldelijk bellen en mailen via het contact formulier heb ik nu- 2 weken later – nog geen enkele indicatie wanneer ik mijn (al betaalde) tablet mag verwachten. Bij bellen naar de mediamarkt kreeg ik als reactie: ‘onze supplier is belofte niet nagekomen’ en ‘het is zo druk’. Dit zijn interne Mediamarkt issues waar ik als klant niets aan heb. Een manager mocht ik niet spreken, en ook kon ik niet doorverbonden worden met iemand die in contact staat met de supplier. Ondertussen zijn we alweer 3 dagen verder en heeft Mediamarkt nog steeds op geen enkele wijze contact opgenomen met een update, ondanks herhaaldelijk vragen

Ik verwacht een committed leverdatum van mijn tablet, deze heb ik voor mijn vakantie nodig.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SdM