Klacht: Levertermijn

op 25 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had via Greetz een pakket besteld dat de volgende dag geleverd moest worden, anders was de verrassing te laat en zou deze zijn effect volledig missen.
De trace and track gaf aan dat het pakket in het magazijn aanwezig was, maar geen verzending…
Ik mailde naar Greetz en Dynalogic voor opvolging. Greetz gaf aan dat Dynalogic normaal goed werk levert. Dynalogic bevestigde de aanwezigheid van het pakket in het magazijn en het zou worden meegegeven met de avondronde. Om 20u30… Trace en track nog steeds niet onderweg. Ongerust mail ik beide bedrijven. Ongeduldig als ik was (levering moest voor 22u zijn), bel ik uiteindelijk de klantendienst op van Greetz. Zij hebben wel een update status van de track and trace. Pakket was onderweg.
Uiteindelijk werd dit om 21u15 geleverd. Het was een leuke verrassing, binnen de voorziene tijd en… Het maakte 2 mensen heel blij.
Dus… Hoewel ik liever geen track and trace heb dan eentje die nie werkt, wil ik toch Greetz en Dynalogic bij deze aanbevelen! Goeie service en vriendelijke en effectieve klantendienst (zowel per mail als telefonisch).

Bij deze, zeker geen klacht! Wel lovende woorden!! Jullie inzet maakte 2 mensen gelukkig

Euh... Het zou leuk zijn mocht u een pluim geven aan de vele medewerkers die dag in dag uit zich inzetten en op die manier een verschil te maken. Is immers niet enkel een distributie van pakketten, maar vooral een distributie van verrassingen, een vleugje blijdschap en geluk, wat steun, een boodschap en zoveel meer... Heel waardevol!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 mei 2016 om 11:12 geantwoord

Geachte heer De Meulenaere,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze pagina! Het doet me goed om te zien dat u de moeite neemt om het kenbaar te maken dat u tevreden bent. Spijtig genoeg horen we het bijna alleen maar wanneer het mis gaat. Wij, van het WeCare team, zijn dan ook hard aan het werk om voor meer positiviteit te zorgen.

Uiteraard heb ik uw ‘Gewenste Oplossing’ intern gecommuniceerd binnen de gehele logistieke afdeling. Ik kan u mededelen dat ik al een aantal leuke reacties van collega’s heb ontvangen op uw leuke bericht.

Graag wil ik u vragen om ons ook een recensie te geven op onze Facebookpagina via de volgende link: https://www.facebook.com/dynalogiclogistics/

Verder hoop ik natuurlijk dat we u in de toekomst nog een mogelijk verblijden. Een heel fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon