Klacht: Levert niet, slecht bereikbaar, fraude

op 14 juli 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

AktieSport levert artikel niet dat ik online heb gekocht. Zou erbinnen 2-5 dgn zijn, echter na 10 dgn nog steeds niks.
3x naar winkel gebeld (kunnen niks, alleen checken of iets is geleverd), 2x 10 min zonder resultaat in wacht Klantenservice (ook geen bandje zoveel wachtende voor u, maar radiostilte), op e-mail naar Klantenservice geen reactie. Vandaag eindelijk contact. Artikel is op dus bestelling wordt geannuleerd. Krijg ik mail dat bestelling is geannuleerd wegens mogelijke fraude mijnerzijds!
AktieSport komt afspraken niet na, is slecht bereikbaar, en vervolgens doe ik aan fraude! Zo start jullie schrijven met 4 volle regels over de annulering, en een halve regel: “het kan ook zijn dat t artikel niet op voorraad is”. De cursus: hoe jaag je je klanten weg, hebben jullie met pluim gehaald!

Excuses en een bloemetje! Want heb ivm te late levering in jullie winkel andere en duurdere voetbal moeten kopen.
Tips:
Pas standaardbrief aan,
Bandje aan "zoveel wachtende voor u",
Verbeter je logistiek orga. 2-5 dgn om een voetbal te leveren, is al lang. Dat niet halen zonder bericht of bereikbaar zijn, is anno 2017 pre historisch!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia123456