Klacht: Leveringklantenservice

op 04 september 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een telefoon besteld bij tele2. OPD wat valt onder Reviva zou deze telefoon bij mij bezorgen. Ik heb bij opmerkingen het volgende neergezet:

We hebben een kleine baby dus kan het wat langer duren voordat we opendoen ivm borstvoeding geven of baby in armen. Graag niet te snel weg gaan.

De verwachtte leveringstijd was tussen 16.00 en 17.39. Ik kreeg om 16.15 een belletje van de koerier met de vraag of hij een andere dag langs kom komen omdat hij niet uitkomt met zijn tijd en al over zijn planning heen was. Ik heb benoemd dat ik daar niet op zit te wachten en ik deze dag vrij heb genomen om mijn telefoon in ontvangst te nemen. De koerier reageerde geïrriteerd en hing vervolgens op.

Na 15 minuten kwam de koerier aan de deur. Ik ben met mijn hoofd uit het raam gegaan en hem gevraagd 1 minuut te wachgen omdat ik mn kind in mn armen had. Ik heb mn kind neergelegd in bed en heb toen de deur open gemaakt. Die koerier was al in zijn busje gestapt en zei dat hij hier geen tijd voor heeft en verder moet. Ik vond dit merkwaardig en een aparte manier van werken. Ik sprak uit naar de koerier dat hij even normaal moet doen en de levering moet afronden. Hij reageerde met fck you man, ik ga en hij reed zo weg…

Ik heb hierna met de klachtenafdeling gebeld om dit verhaal neer te leggen maar de koerier had hier waarschijnlijk al op gerekend en heeft natuurlijk zijn eigen versie ookal klaarliggen. Namelijk dat ik geen machtiging had klaar liggen???????????

De medewerker van de klachtenafdeling vertelde me dat ze niks voor me kon doen en dat het enige is wat ze me kon vertellen. Ik was zo in shock dat ik letterlijk sprakeloos was aan de telefoon…..

Het feit dat een koerier zo te werk gaat en daar niet op gehandeld is al bijzonder vreemd. Maar dit bedrijf heeft letterlijk lak aan haar klanten en schuift je probleem zo weer terug op je schoot.

Ik hoop hiermee dat er iets mee gedaan kan worden aangezien de klachtenafdeling niet bekwaam is of een klacht af te handelen?.

Goeie vraag...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 september 2018 om 14:07 geantwoord

Beste Ybahri1,

Allereerst onze excuses voor deze late reactie. Desondanks zijn wij als bedrijf net zo sprakeloos over dit verhaal.. We gaan dit zeker met de desbetreffende koerier bespreken, want dit is totaal niet de manier waarop wij met onze klanten omgaan. Er zullen natuurlijk consequenties aan hangen en we gaan de gebeurtenis grondig onderzoeken. Ik zag dat uw pakketje ondertussen gelukkig al is afgeleverd, ik hoop dat dit wel goed is verlopen.

Met vriendelijke groet, Planning Reviva last Mile

Heeft op 18 september 2018 om 15:08 geantwoord

Toen ik contact heb opgenomen met de klachtenafdeling van Reviva vertelde die mevrouw mij dat de koerier een ander verhaal had en zij dus geen kant zou kiezen. Ze kon niks voor me doen zei ze en kon dus ook niks met de klacht. Wat maakt het dat het nu ineens wel serieus wordt opgepakt en ze ineens sprakeloos zijn over deze werkwijze? Naar mijn mening alleen maar omdat het op een externe kanaal is terechtgekomen en ze bang zijn voor negatieve publiciteit...

Niet overtuigd n.a.v. deze \"klachtafhandeling\" .

Alle klachten die gemeld zijn door Ybahri1