Klacht: levering/bestelling

op 03 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Jysk

1 jaar geleden - Geachte meneer Kersten, Wat vervelend dat u 6 weken op uw order moet wachten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Graag verneem ik of het om een bestelling gaat in een van onze winkels of op onze webshop. Als het om een winkel bestelling gaat dan verneem ik graag in welke winkel de bestelling is geplaatst. Gaat het om een webshop bestelling dan ontvang ik graag het ordernummer als reactie. Dan kan ik hierop verder inkijken. Het kan soms voorkomen dat bepaalde producten niet op de afgesproken datum uitgeleverd kunnen worden door de leverancier. Hierdoor kan er enige vertraging optreden. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, JYSK Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kersten@