Klacht: levering word elke keer uitgesteld

op 18 maart 2020 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

op dinsdag 10 Maart heb ik een bestelling geplaatst van een HP Laserjet Pro MFP M227 en een toner van het huismerk.
Daarop kreeg ik de melding dat het product niet voorradig was en dat het de week van 16 Maart werd.
Na het een en ander nagevraagd te hebben, zou de bestelling toch maandag in de middag 16 Maart verzonden worden.
Vandaag 18 Maart, krijg ik de mededeling dat het in de week van 23 Maart waarschijnlijk word, ik heb gister een mail gestuurd dat ik inmiddels dan meer dan 2 weken zonder printer zit!
Dan krijg je een zakelijk mailtje met sorry……

1,2,3, inkt adverteren wel dat ze de goedkoopste zijn, maar kwa levering kunnen ze niks waar maken, en zijn ze afhankelijk van leveranciers!
Ik heb inmiddels twee printers bij hun besteld, en zou een kleine vergoeding wel op zijn plaats vinden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van 123 Inkt

6 maanden geleden - Goedendag meneer Rijfers,Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Helaas hebben wij ook te kampen met leveringsproblemen door wat er momenteel in de wereld gaande is. Zodra wij informatie over de levertijd van uw printer hebben, informeren wij u direct, zoals u wellicht heeft gemerkt. Wanneer de printer bij ons wordt geleverd door onze leverancier zullen wij deze direct naar u versturen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.Als u nog vragen of opmerkingen heeft, willen wij u vragen om via de e-mail contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet, 123inkt

Reactie van de melder van de klacht Rijfe007

6 maanden geleden - Goedendag Webcare,Ja, wat er in de wereld gaande is gaat ook mij niet voorbij. Bedankt voor uw reactie, en excuses! U kan aan de ze situatie ook niets aan doen, en ik hoop dat het toch vrij snel opgelost word aangezien ik op dit moment zonder printer werk.Met vriendelijke groeten, Leo Rijfers

Bericht van 123 Inkt

6 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie en uw begrip meneer Rijfers! Uiteraard hopen wij ook dat wij de printer snel bij u kunnen leveren.Met vriendelijke groet, 123inkt

Alle klachten die gemeld zijn door Rijfe007