Klacht: Levering volgens advertentie

op 18 december 2012 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Dixons adverteert met de mogelijkheid de McAfee Total Protection 2013 te kopen voor E49,99 OF 4999 Air Miles,
aanbieding geldig tot 1 Jan. 2013 !
Op 17 Dec. jl wilde ik hiervan gebruik maken in de vestiging in de Kalvertoren te Amsterdam. Mij werd echter
gezegd, dat de aktie liep tot de voorgaande dag, tw. 16 Dec.2012.

Volgens de advertentie is de aktie t/m 16 Dec. de 10% Air Miles-kortingsaktie ! De volledige betaling in Air Miles van
de normale prijs van dit artikel is mogelijk tot 1 Jan.2013
Ik zou dus graag van deze mogelijkheid gebruik willen maken.IK heb voldoende Air Miles.
In het filiaal in de Kalvertoren ben ik geholpen door dhr.
Michel Swart, die mij- ondanks zijn belofte - nog niet heeft gebeld over het verloop van e.a.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

6 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Vervelend om te horen dat er een misverstand is ontstaan, waardoor u uw aankoop niet naar tevredenheid heeft kunnen doen in onze Dixons store. Graag neem ik uw klacht in behandeling en zal ik zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen met u uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Ik verzoek u mij uw telefoonnummer door te mailen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, A wielkens Active Care Dixons Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 21 december 2012 om 10:33 geantwoord

Geachte heer Smit,

Wij hebben elkaar zojuist gesproken en heeft u aangegeven dat uw klacht is opgelost door ons filiaal in de Kalvertoren. Zij hebben met u besproken dat u Het McAfee Total Protection pakket kunt aanschaffen d.m.v. een betaling met airmiles. Dit ervaart u als een prima oplossing en kan ik uw klacht naar tevredenheid sluiten.

A Wielkens
Active care
Dixons Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door efes