Klacht: levering van mijn bestelling

op 30 mei 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had online een afspraak gemaakt voor de levering van mijn bestelling en ook daarvan een bevestiging gehad. Ik heb gister 29 mei van 12.00u tot en met 14.00u erop gewacht en tegen14.00u kreeg ik een mail van jullie dat ik weer een afspraak voor dezelfde levering online moet maken, terwijl ik daarop de hele dag heb zitten wachten en gewoon niemand bij mij aan de deur is geweest! Daarna belde ik naar jullie om te vragen hoe het zit en zij konden niks zeggen, niks nakijken en ook niet weten. Enige wat ze bleef zeggen dat ze 2 optie voor me heeft! Ik heb geen optie nodig? Ik wil weten waarom ik weer een afspraak moet maken voor een levering waarop ik zit te wachten, terwijl er niemand is geweest daarvoor. Na enige discussie met de klantenservice zou de medewerker intern gaan bellen om te vragen hoe het zit en of het dezelfde dag nog bezorgd zou kunnen worden en dan zou ik weer terug gebeld worden door haar. Na 20 min nog niks gehoord dus maar weer opgebeld, kreeg een ander collega, weer mijn verhaal moeten vertellen en enige wat ze mij kon zeggen is dat ze nog NIKS hebben gehoord en zodra ze wat te horen krijgt laat ze me weten! Heb nog erbij gezegd moet ik nou voor een antwoord van jullie weer de hele dag daarop zitten wachten, want hoe moeilijk kan het zijn om intern info op te vragen en de klant daarvoor terug te bellen?? Waarop de medewerker zei nee hoor mevrouw u hoeft niet de hele dag te wachten en zodra we wat weten dan bellen we jou… en vandaag is al de volgende dag 30 mei en tot nu toe NIKS van jullie terug gehoord!! HOE ONPROFESSIONEEL EN ONKLANTVRIENDELIJK KAN HET NOG MEER BIJ JULLIE??!! GEWOON SCHADALIG!! Heb maar weer een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag hoop dat het dit keer goed gaat…

Groet
Ingrid

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon mijn bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 06 juni 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Ingrid,

we zien dat het pakket afgelopen 01-06-2017 is bezorgd. Gelukkig!

We willen u via deze weg laten weten dat we het intern gaan oppakken met onze klantenservice en de koerier.
We gaan zijn GPS gegevens nakijken en we bekijken wie u heeft gesproken van ons callcenter.
Laat duidelijk zijn dat we zo niet met de klanten om willen gaan.

Bedankt voor het doorgeven van het voor u niet soepel verlopen proces.
Veel plezier met uw bestelling.

MVG
OPD

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]