Klacht: Levering van bestelling

Sait78 op 05 januari 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee kledingkasten besteld ze hebben gezegd dat het over 10 dagen zou binnenkomen het is al meer dan een maand geweest en ik heb de kasten nog steeds niet en ik ben 3 4 keer in de winkel geweest en ik krijg geen duidelijke informatie en ze zeggen alleen maar leverprobleem en je mag annuleren en je geld terugkrijgen maar als ik het wou annuleren had ik het ook niet besteld en het personeel is niet heel vriendelijk en ze leggen het niet duidelijk uit toen ik voor het laatst bij de winkel was toen vroeg ik of ze de hoofdkantoor konden bellen of duidelijker konden uitleggen en ze zeiden bel maar zelf de klantenservice en zeiden ze dat ik het zelf moest bellen en ik had de klantenservice gebeld in de winkel gebeld en ze zeiden dat ik deze week iets zou horen maar ik heb niks gehoord al meer dan een maand ligt mijn kleding op de vloer

Het is de jysk in Amsterdam noord
Ik hoop dat ik betere informatie krijg

Met vriendelijke groet Sait

Gewenste Oplossing:

Dat ze vriendelijker gaan behandelen en duidelijke en betere informatie geven en dat de gegeven datums moeten kloppen over de levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sait78