Klacht: Levering van Bestelling

op 12 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 4 juli een bestelling (101461703) geplaatst daarboj stond een levertijd van 1a 2 werkdagen. Toen ik de 3e dag nog niks had gehoord en niks binnen had gekregen heb ik op 7 juli geprobeerd jullie klantenservice te bellen naar een poging of 20 heb ik eindelijk een medewerker kunnen spreken en deze vertelde mij dat mijn bestelling op meerdere plaatsen niet op voorraad was en dat ze nu gingen kijken bij een ander filiaal ook vertelde hij mij dat ik maar “geduld” moest hebben. Dit vind ik persoonlijk niet bepaald netjes maar goed. Ik had geduld en geduld nu 8 dagen verder (12 juli) heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen en heb ik jullie meerdere keren gemaild maar krijg geen gehoor ook heb ik julliets nou al zo’n 50x gebeld over verschillende dagen maar wederom krijg ik geen gehoor en word mijn oproep continu beëindigd. Ik vind het vooral heel erg vervelend dat jullie mij in het ongewis laten ik heb 8 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald maar niks meer van jullie vernomen. Als jullie nou iets hadden laten weten dan had ik hier meer begrip voor. Maar in plaats daarvan ben ik al 8 dagen op mijn bestelling aan het wachten en hoor maar niks van jullie. Dus ik vraag me onderhand af waar blijft mijn bestelling?? Ik hoor graag van jullie.

Als mijn bestelling snel geleverd word en als jullie mij tegemoet komen met iets aangezien mijn telefoonrekening enorm is gestegen door jullie continu proberen te bereiken zonder resultaat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 04 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Beste Almanda,

Uiteindelijk blijkt de Nike broek niet leverbaar. We hebben daarom het aankoopbedrag terug laten storten. Dat is gebeurd op 18 juli. Ik ben het volledig met je eens dat je hier eerder bericht van had moeten krijgen, mijn excuses daarvoor. Ik hoop natuurlijk wel dat het op deze manier correct is opgelost.

Perry Sport Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Almanda