Klacht: Levering toestel

op 09 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Tele2 een contractverlenging aangevraagd met aanschaf van een nieuwe Iphone X na het afronden van de bestelling kreeg ik een melding dat het toestel helaas nog niet leverbaar was maar dat ik op gegeven moment een bericht zou krijgen van OPD. Niets aan te doen helaas. Na enkele weken ja, ik kan de levering inplannen over een week, mooi op vrijdagavond weet ik zeker dat ik thuis ben.

Om 19:30 uur krijg ik een melding dat de bezorger is geweest en heeft mij niet thuis aangetroffen. Onmogelijk, ik ben thuis heb licht branden en de bel werkt oorverdovend. Dus ik bel OPD en geven aan niets voor mij te kunnen doen en te moeten wachten tot volgende week. Door fout van bezorger geef ik aan dat er een stukje coulance moet plaatsvinden en mij er maar tussen te plannen dat ik de volgende dag of in ieder geval maandag mijn pakket krijg maar nee planning zit vol en OPD kan niets meer doen, ik moest maar bellen met Tele2.

Tele2 gebeld maar die kunnen hier niets aan doen, dus ik zeg jullie zijn toch opdrachtgever? Wanneer een bedrijf welke jullie inhuren het werk niet naar behoren uitvoert dan gaan jullie toch actie ondernemen, helaas niet dus.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik z.s.m. mijn telefoon ontvang. (Ik heb nu een slecht werkend toestel)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 15 december 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

allereerst onze excuses dat uw pakket eerder niet geleverd kon worden. We gaan uw klacht met de desbetreffende koerier opnemen. Op dit moment is het erg druk waardoor we niet elke dag ruimte hadden om nieuwe afspraken in te plannen. Onze excuses hiervoor.

Ik zie dat uw pakket vandaag geleverd wordt. Hopelijk zal deze levering wel succesvol verlopen.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 17:18 geantwoord

Het slaat helemaal nergens op, jullie behandelen de klacht pas na 6 dagen op het moment dat de levering plaats vind. Natuurlijk ben ik niet tevreden met de oplossing, deze was geweest wanneer jullie op zaterdag of maandag ervoor gezorgd hadden dat de levering plaas vond. Heel vreemd, op moment van levering start de klachtbehandeling, shame on you! ga lessen leren uit al deze klachten op de site!

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Bennink