Klacht: Levering telefoon Vodafone

op 22 december 2012 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic zou mijn telefoon vandaag leveren. Op de track en trace staat dat ik niet thuis was toen ze aan de deur kwamen. Ik heb heel de dag thuis gezeten, er is geen koerier langs gekomen. Als je belt nara Dynalogic krijg je vage antwoorden. Een waardeloos bedrijf!

Levering vanavond nog. Ik heb heel de dag voor niks gewacht. Daar neem ik geen genoegen mee.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 december 2012 om 09:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Aan de hand van onze Track&Trace gegevens van de koerier kunnen wij zien dat deze op 22 december aanwezig is geweest op uw adres. Helaas heeft onze koerier een ongeluk gehad waardoor hij later is gekomen dan van tevoren gepland. Onze koerier is tussen 15.35 en 15.40 bij u langsgekomen.
Daar u niet thuis was heeft u van ons een e-mail gekregen met daarin de mogelijkheid om zelf een nieuwe afspraak te maken. U heeft van deze mogelijkheid gebruik gemaakt om op maandag 24 december jl. het pakket te laten afleveren. Deze opdracht is succesvol uitgevoerd.

Dynalogic B.V.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JBrus