Klacht: levering telefoon

op 20 mei 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste OPD,
Vandaag zou mijn nieuwe Iphone geleverd worden.. ik kreeg netjes een levering door van 14.15-16.15.
om 14.15 werd ik gebeld dat hij er om 14.30 zou zijn en dat ik een bedrag van 768 zou moeten pinnen, nou het feit dat ik dat al met Ideaal gedaan had op de site van KPN, zei de bezorger dat hij niet kan komen en ik een andere afspraak zou moeten maken, ik had nog wel even tijd om met KPN te bellen. gedaan en het zou geregeld worden, tien min later belde hij weer, hij had niets gehoord of ontvangen en zei gelijk dat ik een vervolg afspraak moest maken.. kpn drie keer aan de lijn gehad en jullie ook twee keer. hij komt dus niet terwijl ik gewoon betaald heb, jullie werken zoo met kpn is het enige antwoord, dus iedereen die netjes van te voren betaald is het haasje .. super goed systeem van jullie en van kpn.. echt toppie geregeld!!!

vandaag mijn telefoon leveren zonder nog een keer te betalen.. medewerker van jullie zei dat dat niet meer kon en nu komen ze morgen, maar ik moet nog steeds het bedrag pinnen anders krijg ik hem weer niet..

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 20 mei 2017 om 18:25 geantwoord

Beste Wilco,

Wat een vervelende situatie. Het is inderdaad zo dat wij het bedrag dat op de doos staat aan moeten houden, dit is zo afgesproken met KPN en wij mogen hier niet van afwijken. Ik begrijp uit uw verhaal dat dit bedrag reeds was voldaan aan KPN maar onze koeriers kunnen dit niet in zien. Het teveel betaalde bedrag wordt met de eerste factuur verrekend maar ik kan me voorstellen dat het met een hoog bedrag vervelende situaties kan opleveren. Helaas kon onze koerier niets veranderen aan deze situatie. Ik zie inderdaad dat er een nieuwe afleverafspraak is gemaakt voor morgen. De situatie zal op dat moment wel hetzelfde zijn. De koerier vraagt u om het bedrag te pinnen. Mocht u daar niet mee akkoord gaan dan mag het pakket helaas niet geleverd worden.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Online Pakket Dienst

Heeft op 25 mei 2017 om 15:06 geantwoord

Antwoord al drie keer gehoord, dit is geen oplossing, een oplossing had geweest op de dag zelf leveren en niet nog EEN Kerr betalen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wilcokuijt