Klacht: Levering stopgezet, maar toch geleverd

op 19 mei 2020 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

IK heb een 2 de box gekregen, die ik echter stopgezet had
op maandag 040520, levering kwam woensdag op 060520. Ik had ook al mijn creditcard niet meer aangevuld. Op maandag sturen ze een bericht dat ik mijn betaling moest in orde brengen, anders werd er op woensdag niet geleverd. Ik breng de betaling niet in orde, omdat ik geen box meer wens. Ze brengen op woensdag dan toch een box. Nu 14 dagen later krijg ik een mail dat ik de box moet betalen.
Dan moeten ze dit niet vermelden, als ik niet betaald heb, dat ze niet leveren.

Als ik deze box niet meer hoef te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 28 mei 2020 om 15:51 geantwoord

Beste Hilde,

Voor jouw box op woensdag 6 mei kon je tot woensdagavond 29 april wijzigingen doorgeven. Na die deadline plannen wij deze box voor je in. We kopen alleen producten in voor de ingeplande boxen, daarom kunnen we je box na deze deadline niet meer annuleren. Vandaar dat we deze kwamen bezorgen bij je.

In de betalingsherinnering staat dat als het gaat om de 1e box, je contact moet opnemen na de betaling, omdat we anders niet kunnen bezorgen. Maar het ging niet om jouw eerste box. Deze had je op 29 april al ontvangen. We kunnen de kosten van de geleverde box op 6 mei dus niet annuleren voor je. Je moet deze factuur betalen.

Groeten,
Sharon