Klacht: levering staantafels

op 25 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin april 4 staalkabels besteld bij macro en nu zijn we 25 mei en heb deze nog altijd niet aangedreven.
Deze zouden normaal binnen de 2 dagen geleverd worden.
Ik heb al net keer of 10 contact opgenomen met jullie en telkens krijg ik een ander antwoord.
Mijn geduld geraakt wel een beetje op .

Gewenste Oplossing:

Dat ze zo rap mogelijk worden geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte heer Braspenning, Uit controle van uw gegevens is gebleken dat wij geen openstaande order van u in ons systeem hebben staan. Heeft u al een bevestiging vanuit de leverancier ontvangen? Kunt u mij een ordernummer doorgeven? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Sharon Dynalogic WeCare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 mei 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Braspenning,

Het probleem met betrekking tot uw order is verholpen. Ik heb ze hard laten zoeken en alles staat nu op locatie.

Ik heb net de terugkoppeling ontvangen dat u inmiddels een nieuwe afspraak heeft ingepland.

Nogmaals onze excuses voor deze verlate levering! Ik wens u alvast veel plezier met uw aankoop!

Verder wil ik u alvast een prettig weekend wensen.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door davy braspenning