Klacht: levering schoolboeken

op 22 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

10 juli schoolboeken besteld. boeken nog steeds niet ontvangen maar school is wel al begonnen. 2 x track en trace code ontvangen maar hierin is het pakket niet te volgen. 2 x contact gehad met van Dijk en toegezegd gekregen dat ze opnieuw zouden sturen en school op de hoogte zouden brengen. Beiden niet nagekomen.

wanneer de boeken deze week nog geleverd worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2017 om 07:58 geantwoord

Beste meneer/mevrouw von Franquemont,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de late levering! School is hier van op de hoogte, wij doen er alles aan om alle boeken zo snel mogelijk te leveren.

Wij hebben uw pakket op 22 augustus 2017 overgedragen aan Post NL. Gister hebben wij daar ook een e-mail over gestuurd met daarin een Track and Trace nummer waarmee u het pakket kunt volgen!

Wij gaan er van uit dat het pakket zo snel mogelijk bij u thuis wordt afgeleverd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 24 augustus 2017 om 09:23 geantwoord

2 boeken niet geleverd gekregen terwijl ze wel staan aangemerkt als geleverd. Heb op vandijk.nl aangegeven welke boeken dit zijn. Overigens wachten we ook nog op een nalevering waar wel melding van gemaakt is.

Alle klachten die gemeld zijn door RVF