Klacht: Levering refurbished iphone 6

op 27 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-07-2016 een refurbished iphone 6 besteld met een levertijd van 21 kalenderdagen. Meerdere malen contact met groupon schijnt de levertijd 4 weken te zijn. De partij die de iphone zou leveren service@ressellerdirect.biz reageert niet op meerdere emails. Ik heb geen vertrouwen dat er ooit nog een iphone geleverd gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw van Vriesland,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het product niet is geleverd binnen de gestelde termijn.

In ons systeem zie ik dat uw verzoek is goedgekeurd en dat het aankoopbedrag is teruggestort op 04.08.2016.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 479.99 voor de deal: \\\"phone 6 64 gb space grey\".

Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u zult de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door D84