Klacht: Levering product

op 10 oktober 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 September een wasmand besteld, er stond vermeld dat ik deze plus minus drie weken erna zou ontvangen.
Afgelopen Zaterdag bijna 4 weken later heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice, er werd mij mede gedeeld dat het pakket nog niet was afgegeven bij post nl.
Wanneer dit zou gebeuren was ook niet bekend, ik zei dat ik af wilde zien van mijn bestelling omdat Otto zich niet houd aan zijn beloften en ik me zeker niet gehoord voelde door de telefoniste.
Volgens de telefoniste kon ik mijn bestelling niet annuleren en moet ik wachten tot mijn bestelling bezorgd wordt dan kan ik het weigeren en terug laten sturen ??? Ik hoef hier verder denk niks aan toe te voegen.
Dit is de eerste keer en zeker de laatste keer dat ik bij Otto bestel.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling kan annuleren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M van Deursen