Klacht: levering order niet volgens afspraak

op 01 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste,

Hierbij wil ik een klacht indienen aan ikea. Ik heb een bestelling via online geplaatst van 1500 euro ongeveer met levering. Zelf ingediend dat 1 augustus gepaste datum en tijdstip was. Oude kasten uit elkaar gehaald en mankracht geregeld om de 4 kasten in elkaar te monteren. Wij wachten en kwak geen levering. Ik nogmaals gekeken. Had een mail ontvangen op 29 juli. Deze leverde bij mij verwarring op. Email voeg ik toe als bijlage. Telefonisch gebeld voor nader info. Krijg ik te horen dat de order bijna volledig is verzet jaar 4 augustus. De mail die ik heb ontvangen was daarover. Heb paar x gelezen en nog steeds lees en zie ik de informatie anders. Zou nalevering komen met de gemiste componenten. Nu chaos In huis. Geen mankracht voor donderdag en zit met mijn handen in het haar. Nogmaals vind ik de brief niet juist. Service is er niet. Vind het schandalig en zeker dat de ikea hierin kan leren om beter de klant te informeren. De informatie is niet matchen met hoe wij het lezen. Had minstens een tegemoetkoming verwacht met monteurs etc. In ieder geval hulp.

Had tevreden geweest met een betere informatieve email. Was alles anders geregeld.
Wil minstens een monteur om alles in elkaar te zetten. Tegemoetkoming voor de overlast. Ben allenstaande moeder met 3 Kids. Nu is er chaos in onze kamers en tevens zijn we 2 dagen van de vakantie kwijt.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 02 augustus 2016 om 07:17 geantwoord

Hej Debbie, wat ontzettend vervelend! Ik begrijp dat je hier van baalt. Ik heb je bericht doorgegeven aan mijn collega\'s van de klantenservice. Zij zullen contact opnemen om dit met je te bespreken.

Mijn collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. Ik zal de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat ik deze klacht op klacht.nl op \'opgelost\' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat ik je via dit forum helaas niet direct kan helpen.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raad ik je aan contact op te nemen met mijn collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw. DJJ Baan

11 maanden geleden - Wij hebben hierover telefonisch contact gehad, waar ikea daadwerkelijk een ander standpunt in had. Ben enorm teleurgesteld en had anders verwacht. Nogmaals vind ik dat Ikea anders de email had moeten formuleren. Ik lees het nog steeds anders. Heb aangegeven in het gesprek dat ik er werk van zou maken. Bij deze. Ben benieuwd of er nu wel begrip is en een tegemoetkoming voor al het ongemak. M.vr.gr. Debbie Baan

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw. DJJ Baan

10 maanden geleden - Tot op heden hebben ze geen contact opgenomen. Vind het schandalig. Aangeven dat je contact opneem en dat er word gekeken naar de klacht, ondertussen zijn ze nog steeds zoekende geloof ik. Vind het een flop betreft klantgerichtheid.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw. DJJ Baan