Klacht: Levering Nutribullit

op 30 september 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nutribullit besteld en betaald (106.90€) op 6/09/2016, intussen 3 weken verder en nog steeds niets ontvangen, reeds meerdere malen via mail erop terecht gewezen maar krijg steeds de smoesjes dat het toestel niet in vooraad is ? begrijp het niet waarom de reclame op TV ?

Gewenste Oplossing:

Zou tevreden zijn indien de levering binnen de 5 dagen gebeurt, of dat mijn geld wordt terug gestort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 30 september 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Onlangs hebben wij telefonisch contact gehad omtrent uw bestelling met de Nutribullet. Allereerst onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw bestelling.

Na controle is gebleken dat uw bestelling met de Nutribullet vandaag(30-9-2016) bij u wordt geleverd door onze bezorgdienst Bpost.

Namens ons gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Charles Gadant