Klacht: levering nog steeds niet gehad

op 03 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 17 maart een bestelling bij jullie gedaan en ook gelijk betaald, tot nu toe heb ik nog steeds niks ontvangen. Dit vind ik een beetje raar.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling eindelijk binnen zou krijgen, zo niet dan wil ik wel mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Amy Stoutjesdijk