Klacht: Levering niet op tijd,zorgen ervoor dat er vals gespeeld wordt met de uren

op 13 september 2018 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Bestelling via reclameblad van 50%korting.had de uren ingevuld en levering,moest geleverd worden op woendag tussen 14.30 en 17.30.gewacht geen levering gezien heb dan gechat en ze bleef chatten tot ze zijden dat het later ging aankomen.heb geantwoord heb geen tijd moet weg.het pakje kwam aan om 17.52 had de wagen gezien draaide terug en ging kijken.hij zij ik kom het box brengen.mijn antwoord was je bent te laat ,ik wil het niet.je hebt gelijk ik neem hem terug mee.we belde naar HelloFresh,om de situatie uit te leggen,hij zij wij kunnen er niets aan doen.JE BENT JE GELD KWIJT,en de box wordt stopgezet,dus je hebt geen van bijde gehad.

Als het op tijd zou geweest zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

2 maanden geleden - Hi Luigi, Bedankt voor je berichtje hier. Wat jammer om te horen dat de levering van de box niet soepel is verlopen. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is! Ik zie dat je gekozen had voor een tijdsinterval van 14:30 en 17:30 op de woensdag. Dit houdt in dat wij binnen dit tijdsinterval de levering van de box gaan plannen. De levering was uiteindelijk aan het eind van dit tijdsinterval ingepland, namelijk om 17:23 uur. Om je hiervan op de hoogte te brengen sturen wij een dag voor de levering een smsje met daarin deze exacte tijd, zodat je niet uren hoeft te wachten op de box. In dit smsje vragen wij ook rekening te houden met een halfuur speling. Wij zijn namelijk afhankelijk van het verkeer en het verloop van de voorgaande leveringen, waardoor er een kans bestaat dat wij iets eerder of later bij jouw thuis zijn dan gepland. Dit was helaas bij jouw levering het geval, de chauffeur had een vertraging opgelopen van een halfuurtje. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend, maar dit is helaas geen reden om de box vervolgens te weigeren aan de deur en niet te betalen. Mijn excuses dat ik je hierin niet verder kan helpen. Ik hoop dat dit het zo enigszins verduidelijkt. Groet, Lisa

Reactie van de melder van de klacht Alfagino@hotmail.com

2 maanden geleden - Wat er op staat dat ik niet betaald heb is een leugen,heb via mijn bank opvraging gedaan en het geld is mijn rekening eraf gegaan,en ook geen s’ms ontvangen hoe dat julli het beweren.geen positieve samenwerking als je een nieuwe klant bent.er was tussenspatie genoeg om op tijd te leveren.Iedereen heeft afspraken met of zonder verkeer.3 uren thuisgebleven om te zijn dat we het zouden krijgen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Bericht van HelloFresh

2 maanden geleden - Hi Luigi, Het klopt dat wij de betaling binnen hebben voor deze box. Ik bedoelde alleen dat deze situatie helaas geen reden is voor ons om het bedrag bijvoorbeeld terug te storten en daarmee dus niet te betalen. Mijn excuses als dit in mijn vorige bericht niet duidelijk naar voren kwam. Het smsje dat wij de dag van tevoren hebben gestuurd, is naar het telefoonnummer gegaan dat je aan ons hebt doorgegeven tijdens jouw bestelling. Vervelend dat je dit smsje niet hebt ontvangen. Mocht je willen controleren op welk nummer dit is geweest, neem dan weer even contact met ons op, zodat wij dit voor je kunnen nagaan. Ik begrijp dat dit geen leuke eerste ervaring is geweest met HelloFresh. Dat vind ik ook erg spijtig. Graag had ik meer voor je kunnen betekenen. Groet, Lisa

Alle klachten die gemeld zijn door Alfagino@hotmail.com