Klacht: Levering niet ontvangen

op 23 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 9 juli een bestelling geplaatst en binnen 2 minuten de bevestiging dat mijn betaling binnen was. Binnen een paar uur dat de bestelling ook inderdaad verzonden is. Sindsdien niets meer vernomen en/of gehoord. Wel een mail ontvangen of ik een review wilde schrijven. Bij mailen met bedrijf inderdaad alleen een standaard reactie dat het tot 40 dagen kan duren !

Dat de spulen zo spoedig mogelijk worden afgeleverd en ik ben niet van plan extra kosten te betalen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 augustus 2012 om 10:47 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantendienst

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hadede