Klacht: Levering niet nakomen

op 09 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week hebben wij via Wehkamp een kledingkast besteld. Dit was voor ons een behoorlijke uitgave aangezien wij het niet breed hebben, maar wel nodig. Vsn de Wehkamp kregen we al snel de bevestiging binnen en later via Dynalogic ook een sms met dat we een datum en tijd konden kiezen. We hadden gekozen voor vrijdag 6 mei tussen 15u en 19u. Die dag heb ik via de track&trace bijgehouden wat er gebeurde met de levering. Halverwege de ochtend stond er ineens dat de levering mislukt was ivm een sorteerfout. Een halve dag later kreeg ik pas een mail waarin stond dat de kast op het verkeerde depot stond en dat ik maar af moest wachten tot ik weer een mail kreeg. Nu, maandagavond, heb ik nog steeds geen mail gehad en hebben ze de mail die ik op vrijdag verzonden heb, ook nog niet beantwoord. Mijn slaapkamer is een grote bende omdat alle kleding nu op de grond ligt en ik heb spijt van deze dure aankoop. Ik hoop dat Wehkamp snel van leverancier veranderd, want Dynalogic is echt niet betrouwbaar!

Het zou fijn zijn als Dynalogic eens contact met mij opneemt en mijn kast komt leveren. Een compensatie zou ook niet ongepast zijn, lijkt me zo. Zeker ook omdat ik hier meerdere klachten lees over dezelfde data.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 mei 2016 om 13:26 geantwoord

Geachte mevrouw Jansie,

Zoals zojuist telefonisch besproken ontvangt u hierbij nog een schriftelijke reactie:
Ook voor u allereerst onze excuses voor alles! Er zijn inderdaad fouten door ons gemaakt betreffende uw order. Ik heb uw klacht dan ook intern doorgezet om er zorg voor te dragen dat de juiste personen hierop worden aangesproken.
Gelukkig hebben we het voor u in orde kunnen maken en hebben we een nieuwe afspraak ingepland. De desbetreffende afdelingen zijn op de hoogte en zullen uw order extra goed in de gaten houden zodat er zeker niets misloopt.

Ook ik zal uw order morgen controleren en blijven volgen. Verder neem ik deze week nog contact met u op om de rest te bespreken.

Ik wens u in ieder geval alvast veel plezier met uw nieuwe kast en hoop dat u snel weer kunt genieten van een opgeruimde slaapkamer!

Met vriendelijke groeten,
Sharon