Klacht: levering niet geleverd zoals afgesproken

op 14 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen zaterdag, 07-05-2016, heb de tuinset campo 4- delig besteld via jullie site. Dinsdag 10 mei zou deze geleverd worden. Ik kreeg op die dinsdag een mail dat ze zouden komen van post.nl. Van alles geregeld op mijn werk, snipperdag genomen en geen post.nl gezien. Heb hen gebeld en ze vertelden mij dat Blokker de verkeerde spullen had gestuurd. De bezorger heeft de spullen niet meegenomen maar heeft mij dit ook niet gemeld waardoor ik voor niets een snipperdag heb genomen. Vervolgens heb ik, op advies van post.nl, Blokker in Amsterdam gebeld. Was allemaal vervelend en ik mocht kiezen wanneer ik de bestelling mocht laten bezorgen. Dit zou vandaag zijn 14 mei. Geen bericht en dus geen spullen. Afgelopen donderdag kreeg ik een mail dat ze de bestelling helaas niet hebben kunnen verwerken dus ik had al een voorgevoel dat het weer mis zou gaan en dit blijkt helaas waar te zijn. Ik wil graag mijn geld retour inclusief verzendkosten. Ga het zelf wel ophalen in Son en Breugel. Ik vind de service beneden alle peil en dit is de laatste keer dat ik bij jullie wat heb besteld. Ik zal de orders en het bericht van afgelopen donderdag bijvoegen in deze mail. Ik verwacht een telefoontje van jullie kant.

Mieke Oberhollenzer, 0642178189

Aan:
M
Mieke Oberhollenzer

donderdag 12 mei 2016 18:02

Geachte heer/mevrouw,

Tot op heden hebben wij uw bericht met contactnummer 1117709 aangaande Nalevering order: 21591565 nog niet kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor.
Wij stellen alles in het werk om uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. U kunt hier niet op antwoorden.

Ik wil mijn geld terug inclusief verzendkosten

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 mei 2016 om 13:07 geantwoord

Beste mevrouw,

Zoals zojuist telefonisch besproken zullen wij er voor zorgen dat u de retour betaling zo spoedig mogelijk ontvangt. Excuses voor het ongemak. Tevens willen wij u graag een cadeaukaart t.w.v. € 25,00 aanbieden en een bos bloemen.

Sacha
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ober
x