Klacht: Levering liep helemaal fout.

op 23 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 mei 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer Loyens,

Allereerst onze excuses voor uw slechte ervaring met betrekking tot onze service. Ik kan me heel goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in de gang van zaken.

Uw klacht heb ik doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende koerier.

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen:
De reden dat de tijden van de Track&Trace niet kloppen, komt omdat de terminal van de koerier last van een storing had. Hierdoor konden de tijden niet meer met ons systeem worden gesynchroniseerd. Dit is ook de reden dat u geen SMS heeft ontvangen.
De koerier was op zaterdag 32 mei rond 9:30-10:00 uur op het afgesproken adres en trof spijtig genoeg niemand aanwezig. Conform werkafspraken heeft hij zijn leidinggevende gebeld daar onze koeriers nooit een stop mogen afmelden zonder toestemming. Zijn leidinggevende heeft hem de opdracht gegeven om het ‘niet thuis-bericht’ in uw brievenbus te doen en mocht hierna zijn route vervolgen.

Het spijt me u niet beter te kunnen berichten! Ik heb in ieder geval de leidinggevende van de koeriers aankomende zaterdag de opdracht gegeven om er zorg voor te dragen dat er niets misloopt. Tevens zal er telefonisch contact met u worden opgenomen.

Ondanks alles wens ik u alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop en een heel prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Sharon