Klacht: levering kapot toestel

op 17 juli 2015 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Gsmweb.nl heeft bij het verlengen van mijn abonnement van Tmobile een defect toestel geleverd op 13 juli jl. Tmobile geeft aan dat dit defect binnen de 10 dagen regeling van Gsmweb.nl valt en mij dan een nieuw toestel dient te verschaffen en gsmweb.nl geeft aan dat ik het toestel op eigen kosten naar hen moet verzenden. Vervolgens gaan ze kijken of ze dit kunnen repareren en dit zal ongeveer 4 weken duren. Aangezien het een nieuw toestel betreft dat defect is bij levering is het niet meer dan normaal dat zij mij zsm en kosteloos een nieuwe toezenden. De klantenservice geeft aan dat dit niet mogelijk is omdat ik de doos heb geopend. Het lijkt mij dat indien ik de doos niet had geopend ik ook niet had kunnen constateren dat de klep van de simkaart kapot is. Ook heb ik het nano simkaart van Tmobile geactiveerd om de Sony Xperia x3 compact laten activeren voordat ik de telefoon kon gebruiken waardoor ik nu ook geen andere telefoon kan gebruiken indien ik de telefoon naar GSMweb stuur ter reparatie.

Door de levering van een defect toestel en de slechte service die hierbij kwam kijken wens ik ontbinding van het contract aangezien het binnen het 14 dagen termijn valt (dan ben ik echt tevreden). Kosteloos levering van een toestel zonder gebreken ( matig tevreden, maar kan ik mee leven).

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HalimaL