Klacht: Levering GiletteMach scheermesjes

op 25 maart 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Via de telegraaf webshop heb ik dit product aangeschaft. Het product is geleverd, echter zonder houder. Hoe kan ik dit nu gebruiken? Ik heb de Telegraaf aangeschreven en kreeg doodleuk te horen dat ik de houder maar zelf aan moest schaffen bij een drogist. Dat betekent weer een complete set kopen. Ik vind dit zeer onbehoorlijk, zeker omdat op het plaatje de houder is afgebeeld. Ik heb dit de Telegraaf gemeld en niets meer van ze vernomen. Ik stuur de set nu dus retour. Mijn vertrouwen in de Telegraaf is verdwenen. Ik overweeg nu om de krant ook op te zeggen.

Volledige terugbetaling

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door fredkoek