Mijn Klacht:
Leveringen gaan nooit goed. Wanneer je kiest voor avondlevering wordt dit genegeerd. Op het moment dat je thuis bent krijg je alsnog een we hebben je gemist melding. Terwijl je gewoon op de bank zit. Dan moet je maar 4 dagen extra wachten op je pakket. Meest waardeloze bezorgservice ooit
Gewenste Oplossing:
Beloftes een keer nakomen. Eventueel afleveren bij een DHL punt voor later afhalen


