Klacht: Levering duurt veel te lang

op 24 juni 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

6 juni jl heb ik een bestelling geplaatst, deze zou naar een vestiging gestuurd worden waar deze vervolgens op te halen zou zijn. De betaling is direct gedaan. Nu, ruim 2 weken later is het pakketje nog steeds niet afgeleverd in de betreffende vestiging.

Twee keer naar de winkel geweest, twee keer klantenservice gebeld. Blijkt dat het pakket zoek is bij de post. Geld terug of een het pakket opnieuw verzenden en afleveren zou dan de normale gang van zaken zijn, maar niet bij Mango. Ze gaan eerst onderzoeken waar het pakketje is gebleven, prima maar daar hoef ik als klant toch niet op te wachten? Heel vreemd.

Twee dagen geleden via E-mail, Facebook en Twitter de klantenservice benaderd maar nergens krijg ik antwoord.

Ik krijg het gevoel dat Mango helemaal niks om haar klanten of klanttevredenheid geeft, op z’n zachtst gezegd, héél erg jammer.

Geld z.s.m. terug of pakketje als nog vestuurd, maar vestuur het dan maar naar het thuis adres want het heeft al genoeg tijd gekost.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stvnvndrln