Klacht: levering boeken en klantensservice

op 10 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Zondag 02-10 bestelling voor tekst en werkboek Frans gedaan bij Vandijk.nl

03-10 bevestigt en bevestiging dat betaling is ontvangen. Toen bleef het stil. Vandaag, maandag 10-10 gebeld naar klantenservice en daar val je werkelijk ongewild een web binnen. Werkelijk drie kwartier gebeld en over en weer van VO naar dan weer MBO dan weer het ene nummer en dan weer de ander.

De order staat al (naar ik begreep) sinds vorige week dinsdag 04-10 op status in behandeling. Zodra dit deze status kennelijk krijgt dan kan er niet geannuleerd worden. wie gaat er nou bellen binnen de op de website aangegeven termijn van 3 werkdagen. Ik kom er na ruim 5 werkdagen achter dat de status al een week onveranderd is.

Ik moet een oplossing hebben morgen word ik weer op school verwacht en heb boeken nodig. De bestelling komt uit Kampen en heb aangeboden deze te kunnen komen halen. Dit wil men niet. Zij geven mij aan dat er deze week, let op weer 5 werkdagen geleverd word. Maar niet met zekerheid. Ik vertrouw dit ook voor geen meter. Aangezien de status in hun systeem al een week ongewijzigd is.

Luister, ik als klant ga naar een website, bestel en verwacht dat er rond de 3 dagen geleverd word maar uiterlijk 5. Dat ik in een half uur bellen al bijna weet hoe hun internet boekingssysteem werkt vind ik als klantenservice zorgelijk alsmede de manier waarop een klacht gedaan moet worden. Namelijk per POST. kansloos voor een internet georiënteerd bedrijf.

Ik werk zelf al ruim 10 jaar in de dienstverlening en vind dit zelfs onderdoen aan een overheid.

Ik wil mijn bestelling kunnen annuleren dan we ophalen vandaag in Kampen. of een SPOED SPOED levering.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Geachte heer Buijs,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u meedelen het vervelend te vinden dat beide boeken nog niet zijn geleverd. De boeken moesten door ons echter besteld worden bij de uitgever. Inmiddels zijn de boeken ontvangen en worden de boeken aan u doorgestuurd. Wij gaan er dan ook vanuit dat de boeken morgen of overmorgen bij u worden afgeleverd. Het is helaas niet mogelijk om de boeken in Kampen af te halen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door erikbuijs