Klacht: Levering blijft aanslepen

op 22 januari 2014 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Een maand geleden bestelden we op maat gemaakte lamellen voor ons nieuw appartement. We betaalden hiervoor €500. De levertijd zou een goede twee weken duren door de feestdagen die er tussen lagen. Drie weken later kreeg ik telefoon, ik dacht dat de lamellen klaar waren. Niets daarvan. De lamellen waren nog niet eens besteld want er was niet genoeg informatie doorgegeven naar de firma die de lamellen moest maken. Al een eerste fout van het personeel van Gamma. Ze beloofden me die week of ten laatste de week nadien een levering. Twee weken later nog steeds geen nieuws dus bel ik zelf. Oh ja, de lamellen staan klaar en zullen volgende week ten laatste geleverd worden. Die week.. Geen nieuws, dus ik bel terug zelf. Blijkbaar zijn de lamellen nog steeds niet geleverd. De leverancier was ze vergeten, en voor 1 klant zouden ze echt niet terugkomen. Nu heb ik mijn lamellen dus nog steeds niet en beloven ze terug volgende week. Nu zit ik al meer dan een maand met karton voor het raam en ik vind dat absoluut geen service!!! We gaven ook goed geld, we willen ook een correcte afhandeling!!

Levering van de lamellen deze week nog en een tegemoetkoming van Gamma naar ons toe.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door shirley.verstraeten