Klacht: Levering bestelling

op 21 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november een bestelling geplaatst met een levertijd van ca. 2 weken. Factuur dient betaald te worden binnen 2 weken na levering. Ondertussen een herinnering ontvangen echter de bestelling nog steeds niet. Klantenservice geeft aan dat ik de bestelling misschien voor Kerst ontvang en misschien ook niet. Gewoon even rustig afwachten tot vrijdag. Al eerder de bevestiging gehad dat het heel binnenkort verstuurd zou worden. Dat is ook al even geleden. Otto geeft onbetrouwbare leveringsinformatie en kan geen uitsluitsel geven. De leverancier gegevens worden eveneens niet verstrekt.

Gewenste Oplossing:

Indien ik mijn bestelling netjes voor Kerst krijg. Weliswaar te laat maar voor mij net op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 21 december 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mayo1975