Klacht: Levering artikelen door vervoerders

op 11 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij wonen aan de Brucknerlaan 157 in Tilburg. Tegenover ons appartement is de toegang voor de leveranciers waar zij de spullen moeten lossen van uw AH filiaal aan het Wagnerplein in Tilburg. De vrachtwagens moeten een paar keer steken om de toegang te bereiken, ze rijden tot aan ons appartement en steken dan achteruit om recht voor de deur uit te komen. Dit gebeurt iedere morgen en de meeste tijd ergens tussen 4.15 en .4.45 uur. U begrijpt dat wij daar iedere morgen wakker van worden zelfs ook in het weekend. Het is erg storend een ronkende vrachtwagen onder je slaapkamerraam. Wij worden erg gestoord in onze nodige nachtrust waardoor we niet uitgerust de gehele werkdag nog moeten volbrengen.

Ik ben tevreden als ze wat later in de ochtend komen leveren en niet meer midden in de nacht.
Ik hoop dat u serieus naar mijn klacht wil kijken en hierop een reaktie kunt geven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie van Iersel