Klacht: Levering abonnement

op 03 juli 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Sinds 10 mei 2016 betaal ik een abonnement kosten voor mijn nieuwe woning. Het is nieuw gebouw en de eerste keer dat er een internet wordt aangesloten. De monteur van Online zou de eerste keer zijn gekomen maar trof mij niet huis, aldus de chauffeur terwijl ik gewoon in huis was en werd voorrij kosten ook nog in rekening gebracht waarover ik een aparte klacht net heb geplaatst. Ik moest voor de tweede keer een afspraak maken met de monteur van Online. de laatste kon mijn probleem niet oplossen omdat het volgens hem het probleem bij KPN ligt. Na diverse telefonische contacten en van het kasje naar muur te zijn gestuurd tussen Online en KPN is het internet signaal pas enkele dagen terug gerealiseerd. Ene keer was de melding door Online niet gemaakt!! andere keer de melding niet bij KPN goed ontvangen…etc….
Ik heb dus ruim anderhalf maand abonnement kosten betaald voor diensten die ik geen gebruik van kon maken!!
De medewerker van de klantenservice heeft mij beloofd dat zij een tegemoetkoming kunnen regelen omdat de oplevering zo lang heeft geduurd.
Tot mijn verbazing kreeg ik een mail dat de creditering is afgewezen.

De abonnementskosten voor deze periode worden terug betaald.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hishamhussein