Klacht: Levering

op 13 juli 2012 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Meer dan zes weken geleden heb ik een bestelling gedaan, te weten leren klompen met print. meer dan twee weken geleden heb ik gebeld en kreeg te horen dat het produkt in de verzending zat, maar of ik er een spoedbestelling van wilde maken. Lijkt mij wat achterhaald na zo lange tijd en aangezien mij verteld werd dat het nu in de verzending zat ook geheel overbodig. Echter inmiddels meer dan zes weken na bestelling nog steeds niets van U gehoord. Aangezien het een uitgesproken zomerartikel is lijkt het me toch niet onverdienstelijk als ik te bestelling nu op zeer korte termijn tegemoet moet zien anders lijkt het me behoorlijk achterhaald. Mijn indruk van het bedrijf op dit moment lijkt mij niet meer dan het cijfer nul te verdienen.

Als de bestelling nu binnen enkele dagen bezorgd wordt.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Temps L

Heeft op 24 september 2013 om 15:35 geantwoord

Ik heb een voicemail bij de klant ingesproken waarin ik heb aangegeven dat het gewenste artikel vertraging in de verzending heeft opgelopen. Artikel is in goede orde ontvangen. Derhalve case afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door w.bucquetdebeer