Klacht: Levering

op 11 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Begin juni heb ik een trilplaat besteld die eind juni geleverd zou worden. Dat gebeurde niet dus heb ik daarover gebeld. Mij werd verteld dat ik moest wachten op een email van Post NL betreffende de bezorgdatum. Deze email kwam op 3 juli waarin werd gemeld dat het artikel wel was aangemeld maar nog niet aangeleverd. Ik heb daar op 6 juli over gebeld. Toen werd mij verteld dat het lange uitblijven normaal was omdat het ‘helemaal’ uit duitsland moest komen (onzin verhaal). Vandaag weer gebeld en weer is niet duidelijk geworden waarom het artikel nog niet is geleverd. Rustig afwachten is de mededeling.
Maar wel heb ik al de factuur gekregen voor een artikel waarvan niemand weet wanneer het product wordt geleverd. Slechte zaak dit hoor.. de dame aan de telefoon was erg vriendelijk maar wist ook niet wat te doen.

Als het product wordt geleverd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2017 om 15:27 geantwoord

OTTO heeft inmiddels telefonisch contact met de klant opgenomen. De zending is tot op heden nog niet binnengekomen bij Post NL Waarschijnlijk heeft de zending vertraging opgelopen vanuit de leverancier. De klant geeft aan nog af te wachten tot het einde van week 30. Indien het artikel dan nog niet geleverd is neemt klant opnieuw contact op.

OTTO
Klantenservice