Klacht: levering

op 10 juli 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

op 22/06 Led Toetsenbord besteld en betaald kreeg later de melding van post nl zending aangemeld maar nog niet ontvangen kreeg toen gehoor dat ze de zending nogmaals gingen opsturen daarna de melding weer bij post nl aangemeld maar nog niet ontvangen weer een mailtje gedaan nu krijg ik geen reaktie meer van flicksstore, gaat hier wel om 40,95E zending nr 10001737 en we zijn nu 10/07 mijn voorstel is als ze niet leveren stort dan mijn geld terug simpel want anders zal er negatieve reclame gemaakt worden op alle sociale websites waar zij aanwezig zijn hopelijk komt het niet zover

zie dat mijn zending alsnog toekomt of betaal mijn geld terug en we zwijgen hierover

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FlicksStore over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FlicksStore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FlicksStore

Heeft op 15 september 2017 om 10:25 geantwoord

Geachte heer De Raeymaeker,

Per abuis hebben wij niet meer gereageerd op uw bericht, omdat de zending inmiddels door u ontvangen is. We hopen dat u op dit moment geniet van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd even bellen, mailen of op Facebook aanspreken.

Sander Kramer - Service Team FlicksStore

Alle klachten die gemeld zijn door john.deraeymaeker