Klacht: Levering

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou de levering plaats vinden van mij bestelling bij mediamarkt
Dus ik zat al op ze te wachten vanaf 08:00 en om 11:17 zie ik via het t&t nummer solteer fout
Contakt gehad met dynalogic ze weten niet wanneer dit is opgelost of wanneer ik mij pakket krijgt
Media markt ook gebeld die kunnen hier niets aan doen behalve een anderen levering zoals post nl als ik wist dat het door dit bedrijf werd bezorgd dan had ik het nooit bestelt

Zit als sins afgelopen vrijdag te wachten zou het erg op prijs stellen als het zsm voor eind van deze week bezorgt liever vandaag dan morgen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:34 geantwoord