Klacht: Levering

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou de levering plaats vinden van mij bestelling bij mediamarkt
Dus ik zat al op ze te wachten vanaf 08:00 en om 11:17 zie ik via het t&t nummer solteer fout
Contakt gehad met dynalogic ze weten niet wanneer dit is opgelost of wanneer ik mij pakket krijgt
Media markt ook gebeld die kunnen hier niets aan doen behalve een anderen levering zoals post nl als ik wist dat het door dit bedrijf werd bezorgd dan had ik het nooit bestelt

Gewenste Oplossing:

Zit als sins afgelopen vrijdag te wachten zou het erg op prijs stellen als het zsm voor eind van deze week bezorgt liever vandaag dan morgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Daalmeijer,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Rozella12