Klacht: Levering

op 06 mei 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wehkamp heeft mij een week aan het lijntje gehouden over de levering van mijn pakket. Mijn pakket zou maandagavond geleverd worden dit is niet gedaan. Ik heb vervolgens contact gezocht wegens overmacht lukte de levering niet dit zou woensdagavond gebeuren. Echt behulpzaam was wehkamp niet want die zej vooral het is de schuld van DHL we kunnen niks doen voor je. Woensdagavond me afspraken afgezegd weer thuis gezeten en weer geen wehkamp
Weer contact gezocht en weer hetzelfde verhaal DHL had achterstand door koningsdag wehkamp kon niks doen. Het zou vrijdag avond geleverd worden . Vrijdagavond weer speciaal thuis gebleven en de app In d me gaten gehouden. De levering stond van 6 tot 9 . Om 9 uur nog geen pakket weer contact gezocht met wehkamp. Deze zagen ook dat de koerier nog onderweg was en zeiden als pakket er om half 10 niet is laat het weten. En half 10 nog niks weer contact gezocht en wehkamp zegt ja koerier is gekomen maar u was niet thuis . Dus ja u moet wachten tot volgende levering. Wat heel gek is dat wehkamp altijd pakket bij de buren afgeeft als ik niet thuis ben, Dus hoezo nu niet aangezien ik zogenaamd niet thuis was. Klantenservice van wehkamp is heel slecht en asociaal. Totaal niet behulpzaam of komen met oplossingen het enige wat ze doen is dhl overal de schuld van geven en zeggen wij kunnen niks doen. Ik vind het schandalig hoe er met mij is omgegaan. Ik heb 3 avonden ingeleverd en afspraken afgezegd voor niks. Al die uren zijn verloren gegaan. En wat mij nog het diepste raakte is dat er nog wordt gelogen omdat ik elke keer contact bleef zoeken over de levering dat er werd gezegd u was niet thuis.

Ik wil een tegemoetkoming en geen waardebon van 10 euro want de schade is meer dan dat. En ik.wil een excuses voor het liegen voor de slechte klante service .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 mei 2017 om 19:46 geantwoord

Goedenavond,

Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet tijdig aangeboden kon worden Dit had ik graag anders gezien.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er een niet-thuismelding wordt gegeven als je in feite wel thuis bent geweest. Mijn collega's hebben hier ook een melding van gemaakt richting de vervoersdienst.

Ik wil je graag mijn excuses aanbieden voor de ontstane miscommunicatie. Dit was niet nodig geweest. Het wordt intern opgepakt om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Pksuuehshagsgdgeyeh