Klacht: Levering

op 10 mei 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Maandag bestellen is dinsdag ontvangen. Niet dus er wordt niets geleverd. Klantenservice gebeld en die zeggen dan dat je 2 werkdagen kan wachten op je bestelling. Daar ga ik niet mee akkoord. Als ik dezelfde bestelling nogmaals plaats dan komt het wel de dag daarna. Gedaan en woensdag tot mijn grote verbazing weer geen levering. Weer bellen met de klantenservice en dan blijkt dat 1 levering bij het verkeerde depot ligt en de 2e niet eens is opgehaald terwijl op de site staat dat ik mijn artikel echt vandaag krijg. Oplossing? Niets. Ik mag wachten tot vrijdag! En met de sneer van de klantenservice dat ik niet moet “zoeken naar problemen ” maar krijg ik mijn bestelling dan wel vrijdag? Dat kunnen ze niet garanderen.
Waardeloze sevice noem ik dat

Wehkamp moet eens een goede connectie houden met zijn leverancier. Klantenservice mag wel eens zijn naam waarmaken en service verlenen in plaats van de klant zelf opzadelen met de problemen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om te horen. We ontvangen graag jouw klantnummer of postcode en huisnummer via socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Le0n