Klacht: Levering

Martynaparys op 25 januari 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 12.01.2017 meubels besteld ze zouden op 14.01.2017 geleverd zijn. Ik had mijn volledig adres doorgegraven en mijn telefoon nr vervolgens was ik op zaterdag gebeld door leverancier en gevraagd naar mijn adres, ik had hem via telefoon nog 4 mals doorgegeven, meneer die ik aan de telefoon kreeg had hem niet goed begrepen waardoor hij mijn nog maals probeerde te bellen helaas was dat niet gelukt. Toen ik hem terug belde zei ie dat ik bij jysk nieuwe afspraak moest maken. Mijn moeder was hele dag thuis aan het wachten voor meubels. Was niet eens aan de deur gebeld. Ik heb nog een keer naar jysk gebeld met mvr Jesicca en ze had gezegd dat ik een dubbele vracht kosten moet betalen zo dat ik mijn meubels krijg, ze zei dat het fout aan ons ligt omdat wij twee keer fout adres doorgegeven hebben terijl zelfs op ons bon onze correcte adres staat. Tot nu toe heb ik me meubels niet waarvoor ik had betaald en niemand had contact met ons opgenomen na bijna al twee weken!

Gewenste Oplossing:

Ik ban tevreden wanneer me meubels eindelijk thuis zijn als ik gaan dubbele vracht kosten moet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

7 jaren geleden - Beste Bernadeta, Wat vervelend dat jouw bezorging niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. Kun je aangeven bij welk filiaal de meubels zijn besteld? Groetjes Tari

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Mijlweg 55D, 3316 BE Dordrecht

Bericht van Jysk

7 jaren geleden - Beste Martyna, Bedankt voor jouw reactie. We sturen dit door naar de winkelmanager en districtmanager van ons filiaal in Dordrecht. Zij zullen contact met je opnemen. Groetjes Tari

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 26 januari 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door