Mijn Klacht:
Ik had 12.01.2017 meubels besteld ze zouden op 14.01.2017 geleverd zijn. Ik had mijn volledig adres doorgegraven en mijn telefoon nr vervolgens was ik op zaterdag gebeld door leverancier en gevraagd naar mijn adres, ik had hem via telefoon nog 4 mals doorgegeven, meneer die ik aan de telefoon kreeg had hem niet goed begrepen waardoor hij mijn nog maals probeerde te bellen helaas was dat niet gelukt. Toen ik hem terug belde zei ie dat ik bij jysk nieuwe afspraak moest maken. Mijn moeder was hele dag thuis aan het wachten voor meubels. Was niet eens aan de deur gebeld. Ik heb nog een keer naar jysk gebeld met mvr Jesicca en ze had gezegd dat ik een dubbele vracht kosten moet betalen zo dat ik mijn meubels krijg, ze zei dat het fout aan ons ligt omdat wij twee keer fout adres doorgegeven hebben terijl zelfs op ons bon onze correcte adres staat. Tot nu toe heb ik me meubels niet waarvoor ik had betaald en niemand had contact met ons opgenomen na bijna al twee weken!
Gewenste Oplossing:
Ik ban tevreden wanneer me meubels eindelijk thuis zijn als ik gaan dubbele vracht kosten moet betalen